Když nám klient vyrazí dech :-o

Jak možná víte, pořádáme i jednodenní workshop pro firemní srdcaře. Tady je zpětná vazba jedné z nich:

Dobrý den,
chtěla bych Vám ještě jednou moc poděkovat za včerejší příjemný a přínosný den u Vás.
Když jsem odcházela, teprve jsem asi všechny informace vstřebávala. Přes noc se mi to v hlavě rozleželo a jsem úplně jinak, nově a lépe naladěná a mám šíleně velkou chuť do změn k lepšímu. 
Na dotazník jsem včera uvedla jen stručně, co mě napadlo, ale dnes mám plnou hlavu nápadů, jak co dělat lépe, a to jak v práci, tak doma. Mám chuť si udělat ve všem absolutní pořádek. V tom jste obrovskou motivací.
Doufám, že mě to poselství, které jste mi včera předaly, neopustí a že to bude přínos nejen pro mě ale i pro mé kolegy. 
Ještě jednou DĚKUJI a přeji Vám krásný den, hodně klientů, pro které jste nesmírně užitečné a pohodu v celém životě.
Děkuji.

A krátce na to přišla zpětná vazba šéfa:

Dobrý den, Markéto,
děkuji… vím o tom, že se vrátila opravdu nadšená…. Jen musím říct, že jít teď nemůžu nějak zastavit..:-) 
Asi k Vám brzo přijede na další školení. Již jsem dostal návrhy na pár změn:-) Vše dávalo smysl…takže už to stačilo i přijít..:-) Jsem rád, že chytla správnou vlnu a začíná vidět věci podobně jako já. Super práce a moc Vám děkuji.

Krása střídá krásu! A to není reklama na náš workshop, po něm se i může stát, že někdo dá  výpověď. Na počátku je šéf a jeho vnímání svých lidí a to, jak vstřebají naše know-how je už jen odrazem/zrcadlem. Tato účastnice je zrcadlem šéfovského díla jednoho z našich klientů.

Děkujeme za to!