Když nám klient vyrazí dech: Co opravdu „NEJDE“?

Jsou to tři dny, co jeden klient na jedné naší službě vykřikl: „Kdo se bojí, nesmí do Porta.“ Byl to vtip, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že ne až tak docela. 😊


Mnozí naříkají, že korporáty kazí trh, ať už pracovní, tak cenový. Že boj s nimi je boj s větrnými mlýny, bez šance. Prý jednají z pozice síly. Dovolí si cokoli. 😤


Jedna opravdu megafirma na celosvětové úrovni, která snad nemá pobočky jen v Severní Koreji a na Kubě, vyslala určité info na český trh. Náš věrný klient, majitelka Horus optik, tuto info poslala svým lidem v týmu, ať zkusí každý vymyslet nápad, jak na to budou reagovat před zákazníky. 💡


A? Jedna z nich nelenila a na daný korporát napsala dopis. A poté? Přišla z korporátu odpověď, že info, které vyslali na trh, změní. 😳


Málokdy mi spadnou brýle, když čtu mail, po přečtení jejího spadly! 🤓
Oboje moje brýle jsou z Horus optik, celá má rodina bude nakupovat v Horus optik. A proč? Protože podporují český trh, a navíc se opravdu nebojí. 💪😍