Když nám klient vyrazí dech: Spolupráce srdcem ?

Výhradně nakupuji věci u svých klientů, pokud to lze. Takže i auta. ? Už roky jezdím v Citroenu. Letos jsem poprvé musela sáhnout mimo tuto značku. Ne, že bych úplně chtěla, spíš Citroen neměl nástupce modelu, který byl atypický a něčím výjimečný. ? Mrzelo mě to, dokonce tak, jako by odjížděl na dlouhé prázdniny můj syn. ?


Až mě to samotnou zarazilo. Ale ještě víc mě překvapila reakce mého klienta:


Když jsem jí oznámila změnu dodavatele, tak se usmála a řekla: “Musíš jezdit v tom, co Ti bude dělat radost…“.? A pak mi říká: „A co tohle staré auto, chceš pomoct s prodejem? Mám se o vše postarat?“ ?
Ten pocit, že náš vztah nestojí na výši slevy, na výši mého obratu u ní, na faktu, zda jsem dál zákazník či ne, na tom, jaké mám postavení…tento obchodní vztah stojí na faktu, že jsme lidé a máme se rádi, jednoduše lidsky rádi. Máme u druhého rádi jeho podstatu bytí bez ničeho dalšího. ?
A co mě v podnikání Porta nejvíc baví? To, že máme v podstatě takové klienty všechny. Je pravdou, že si je vybíráme, ale stojí to za to. Ne každý umí obchodovat srdcem. Autoport to jinak, než srdcem neumí… ?