Když nám klient vyrazí dech: Objevit kus sebe při nákupech?

Porto má naprosto úžasnou klientelu, eticky, lidsky. Včera přišel další důkaz…

Včera jsem vyrazila nakupovat k jednomu z nich, do HORUS OPTIK pro brýle. ? To, že u nákupu brýlí objevím kus sebe sama, jsem opravdu nečekala. Porto učí druhé objevovat sebe samotné a mně v tomto ukáže kus cesty klient? No není to úžasné?

Nějak se vnímám a nějak vnímám i svoji konzervativnost. Stojím uprostřed obchodu a říkám majitelce Petře Andělové: „Tak které si myslíš, že mi půjdou?“ A ona odpovídá: „Tak tohle jediné Ti neřeknu, vložila bych do toho sebe a tohle budou Tvé brýle.“ ?

Hmm… Tak jsem se prošla obchodem a vybrala. Jedny jediné. Naprosto mě můj výběr šokoval, ale věděla jsem, že buď tyhle, nebo žádné. Nakonec jsem se dozvěděla, že tyto brýle si vybere max 5% lidí a ostatní z nich buď budou paf, nebo si budou ťukat na čelo, nic mezi tím. ??

Dřív jsem si myslela, že jsem hodně konzervativní, časem jsem začala zjišťovat, že zase tolik ne. Od včera si myslím, že nejsem vůbec. ??

A tohle dokázal člověk na svém místě v HORUS OPTIK. ?